Călin Georgescu, anunt extrem de important

Călin Georgescu, în centrul controverselor după primul tur al alegerilor prezidențiale

Victoria obținută de Călin Georgescu în primul tur al alegerilor prezidențiale a generat dezbateri intense, cele mai mari fiind legate de videoclipuri dubioase care îl promovează pe diverse platforme online.

Independentul a fost acuzat că ar fi plătit anumite persoane pentru a-l susține, iar acum a venit cu o primă reacție oficială în legătură cu aceste acuzații.

>

În urma votului, Călin Georgescu a acumulat 2.120.404 voturi (22,94%), clasându-se pe primul loc. Acest rezultat a surprins opinia publică și a alimentat diverse controverse, printre care și suspiciuni legate de metodele de promovare utilizate.

În mijlocul acestor speculații, candidatul a decis să ofere un punct de vedere clar.

->

După apariția unor persoane care și-au asociat în mod nefondat imaginea cu cea a lui Georgescu, acesta a transmis un mesaj ferm.

Prin intermediul echipei sale, el a subliniat că respinge orice încercare de asociere falsă și condamnă tentativele unor indivizi de a-și crește vizibilitatea utilizând numele său.

Aceste declarații vin pe fondul discuțiilor tot mai frecvente conform cărora anumite persoane ar fi fost contactate pentru a publica materiale video în favoarea sa, contra unor sume de bani.

Ne dezicem total de mailurile sau spam-urile apărute în ultima perioadă. Dorim să vă informăm că dl. Călin Georgescu și echipa de comunicare nu au nicio legătură cu aceste mesaje. Nu am creat alt grup de presă și ne delimităm categoric de orice alt comunicat emis de vreun partid, asociație sau ‘echipă’.

În prezent, este evident că diverse persoane încearcă să-și capitalizeze imaginea prin asocierea nejustificată cu dl. Călin Georgescu. Atașăm acestui comunicat materiale vizuale relevante, pe care vă rugăm să le distribuiți pentru a preveni dezinformarea publicului. Vă mulțumim!”, se arată în declarația transmisă.

Călin Georgescu își continuă campania, dar incidentul ridică întrebări cu privire la influența metodelor de promovare în mediul online asupra procesului electoral.