O doamnă își imagina că zborul său va fi doar o altă călătorie obișnuită, însă un eveniment neprevăzut cauzat de comportamentul lipsit de respect al unui pasager a schimbat total cursul călătoriei.
Destinația a fost atinsă într-un mod pe care nici unul dintre ei nu l-ar fi anticipat.
Am pornit la drum pentru o altă călătorie de afaceri de la New York la Los Angeles. În calitate de consultantă în marketing, zborurile au devenit o rutină pentru mine.
Aveam de participat la o conferință importantă în LA, urmată de o întâlnire esențială în San Diego.
Totul planificat perfect pentru a evita orice întârziere și am ales un loc la margine pentru a ieși rapid din avion.
Ajunsă la rândul meu, am observat un domn deja așezat la geam, emanând o aură de autosuficiență.
Îmbrăcat impecabil, își consultă constant ceasul scump, fără a mă băga în seamă când m-am așezat.
Pentru mine, tot ce conta era să călătoresc liniștită și să revizuiesc notițele pentru întâlnirea din San Diego.
Pe parcursul zborului, am observat că echipajul de bord începea să servească prânzul.
Deoarece nu mâncasem toată ziua, abia așteptam să mănânc.
Am plecat la toaletă având încă timp până la sosirea mesei.
La întoarcere, am descoperit că tava mea dispăruse și că domnul de lângă mine își savura a doua porție de mâncare.
— A venit mâncarea mea? am întrebat.
Cu autosuficiență, mi-a răspuns că, crezând că nu mai doresc, a mâncat-o pentru a nu se risipi.
Nu mi-a venit să cred ce auzeam.
Am verificat la însoțitorii de bord, dar nu mai erau disponibile alte mese.
M-am mulțumit cu o pungă de covrigei, simțind un amestec de frustrare și iritare față de atitudinea vecinului meu.
În timp ce adormea liniștit, am încercat să mă concentrez pe muncă, numărând minutele până la aterizare.
La încheierea zborului, însoțitorii au anunțat schimbarea porții pentru zborurile de legătură.
Am observat că vecinul meu dormea adânc și nu părea să fi auzit anunțul.
Am făcut un efort de a-l trezi, fără succes.
Am decis să îmi prioritizez timpul și să mă îndrept spre poarta mea.
La San Diego, o colegă mi-a povestit despre un bărbat care a pierdut zborul, certându-se cu personalul aeroportuar.
Mi-a descris individul, confirmând că era domnul care mi-a mâncat mâncarea.
Întâmplările amuzante și neplăcute din viață își au, uneori, propriile lecții.
Împărtășiți-vă gândurile și comentariile! Vrem să auzim și experiențele voastre!